Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Vegetarische Slager nu ook te koop in China

De Boulettes Very Chouettes, Poulettekes en het Gehackt van de Vegetarische Slager zijn op weg om ook [...]

24/04/2021

Deformup: wanneer recyclage leidt tot decoratie-ideeën

Soms wachten studenten niet tot ze klaar zijn met hun studies om zich in het ondernemerschap te storten. [...]

24/04/2021

Documentaire Greta Thunberg vertoond ter ere van Earth Day

Op 22 april ging op het Amerikaanse televisienetwerk PBS ‘Greta Thunberg: A year to change the [...]

23/04/2021