Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dear Class of 2020: celebrities speechen op online proclamatie

  Voor studenten die dit jaar afstuderen is de coronacrisis, hoe kan het ook anders, een grote [...]

09/06/2020

Tomorrowland kiest voor digitaal festival

  Om de zomer zonder festivals op te vullen, bouwde Tomorrowland aan een digitale variant, die [...]

05/06/2020

Examenfraude ingenieursstudenten erger dan verwacht

  Eerder raakte bekend dat een aantal eerstejaarsstudenten burgerlijk ingenieur van de Universiteit [...]

05/06/2020