Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kerstkaartjes gevuld met Gin? Het bestaat!

Als je vandaag niet verder dan een straal van één meter van je bed bent geraakt, dan kunnen [...]

01/11/2018

Spooky: deze vrouw is verloofd met een... geest?

Op familiefeesten heb je twee uitspraken die iedere keer opnieuw terugkeren: “Er zit een gat in [...]

31/10/2018

Gloednieuwe M&M’s-smaak: om van te watertanden

Geef toe, eens je tepels af en toe eens komen piepen, is er toch geen twijfel aan mogelijk dat de kerstperiode [...]

30/10/2018