Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Met deze fleurige koffiepoeders, was opstaan nog nooit zo plezant

Iedereen heeft zo zijn manier om die lastige maandagochtend op een positieve manier te benaderen. De [...]

08/10/2018

Korte opleiding met stage op de werkvloer? IBO!

Vraagt een werkgever je om een korte opleiding met stage te volgen, voor je bij hem aan de slag gaat? [...]

04/10/2018

Beyoncé, Jay Z en DJ Khaled verrassen studente met 100.000 dollar

Amerikaanse studente Mikayla Lowry telde de dagen af tot het concert van Beyoncé en Jay Z een [...]

27/09/2018