Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zien: de trailer voor het zevende seizoen van Game of Thrones

Laat alles vallen waar je mee bezig bent! De nieuwe promovideo van het zevende seizoen van Game of Thrones [...]

31/03/2017

Ingangsexamen geneeskunde nu ook voor Franstalige studenten

Haal die boeken maar boven! Vanaf volgend jaar krijgen ook de Franstalige universiteiten in ons land [...]

31/03/2017

Waarom we bang moeten zijn van spinnen

Spinnen zijn één van de meest gevreesde diersoorten op aarde. Hoewel ze vaak niet groter [...]

30/03/2017