Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hoe pulp Twitter verdeelt

Voedselvoorkeuren kunnen de mensheid serieus verdelen. Kijk naar pizza met ananas, of je boterham doppen [...]

28/03/2017

Minder zware straffen voor dronken fietsen

We kennen het allemaal wel: je komt terug van een feestje en je rijdt dronken met de fiets naar huis. [...]

28/03/2017

De kotkeuken van de toekomst?

Heb jij het ook altijd moeilijk met het onthouden van recepten? Word je helemaal gek van telkens de [...]

27/03/2017