Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Unief shot deze studenten geneeskunde buiten

De Nederlandse Erasmus Universiteit wil geneeskundestudenten die het niet zo nauw nemen met integriteit, [...]

07/12/2016

Volg les op de Bicky University: je diploma is een Bicky Burger

Alsof je nog een uitvlucht nodig had om het blokken uit te stellen: op dinsdag 13 december organiseert [...]

07/12/2016

Ex-student vraagt unief miljoen euro omdat hij niet succesvol is

De Brit Faiz Siddiqui, die in 2000 afstudeerde aan Oxford, baalt dat hij niet rijk noch succesvol is [...]

06/12/2016