Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse student verpulvert Beer Half Marathon-record

De Gentse student Kasper Ligneel heeft donderdagavond het wereldrecord op de Beer Half Marathon verpulverd. [...]

02/12/2016

Deze duizelingwekkende bedragen verdienen Instagrammodellen

Vaders, anno 2050: "Studeren voor ingenieur, ben je dat zeker? Zou je niet voor Instagrammodel [...]

01/12/2016

Baard of geen baard? Dit denken vrouwen écht

Met wetenschappelijk onderzoek kun je alles bewijzen, lijkt het soms. Zo bleek onlangs nog dat je na [...]

01/12/2016