Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student neemt zoete wraak op kotgenoot die eten steelt

Een Chinese student was het grondig beu dat zijn kotgenoot constant aan zíjn eten zat te knabbelen [...]

21/01/2016

Limburgse studenten presenteren trots eigen naaktkalender

Vrouwelijke én mannelijke studenten van het roeiteam van Limburgse Hogeschool PXL hebben een [...]

20/01/2016

Studenten zetten luie katten aan het sporten

Drie ingenieursstudenten van de Gentse universiteit hebben voor het vak ‘Mechatronisch Productontwerp’ [...]

18/01/2016