Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Stad Gent trakteert studenten op vieruurtje

Onder het motto ‘Gezond de examens door’ deelt Stad Gent op 13 en 20 januari gratis vieruurtjes [...]

12/01/2016

No Pants Subway Ride opnieuw groot succes

Gekke taferelen dit weekend in metrostations over de ganse wereld. Mensen lieten hun broek, rok of jurk [...]

11/01/2016

Universiteit op zoek naar… snot

De Universiteit Antwerpen is voor een grootschalig onderzoek op zoek naar snot, en meer bepaald snot [...]

11/01/2016