Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentenresto's UAntwerpen bannen rood vlees

Liefhebbers van een bloederige biefstuk kunnen maar beter een alternatief zoeken voor de studentenrestaurants [...]

15/11/2023

Scooterbatterij versleten? Laat ze pimpen!

Is je scooterbatterij versleten? Dan is die niet per se rijp voor het containerpark. Het in Nijvel gevestigde [...]

10/11/2023

Leuvense studenten uiten blokfrustraties op boksbal

De Leuvense studentenkoepel LOKO heeft een traditie hoog te houden om studenten een hart onder de riem [...]

09/11/2023