Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student lanceert grootschalige petitie voor goedkoper bier

In de supermarkt elf euro betalen voor een bak bier? Jens Corijn, een laatstejaar Handelswetenschappen [...]

30/09/2015

Studentenclub verkoopt… vlag?

Op tweedehands.be dook gisteren een opmerkelijk koopje op. ‘Fakbond’ schenkt de vlag van [...]

29/09/2015

Wat als je zo zat bent dat je een politieagent om een lift vraagt?

Het academiejaar is nog maar net op gang getrapt en de eerste ‘zatte” verhalen steken al [...]

29/09/2015