Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

HoGent blokhond Basiel helpt studenten ontspannen

Al dat studeren wordt na een tijdje heel vermoeiend en een beetje ontspanning is dan ook altijd welkom. [...]

09/06/2015

Student koopt string voor lerares

 Elke student heeft wel al eens een crush gehad op zijn of haar leerkracht. Op het einde van het [...]

09/06/2015

Nieuw: de napscarf

Het favoriete moment van elke student is de pauze. Het is een ongeschreven wet dat dutjes toegestaan [...]

08/06/2015