Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit organiseert echte Naked Mile

Iedereen kent wellicht de woorden ‘The Naked Male’ van de bekende American Pie film en hoopte [...]

06/06/2015

Afgestudeerde student bedelt om job

Als pas afgestudeerde een job vinden, is niet gemakkelijk. Dat besefte de Britse Jack Cummings maar [...]

06/06/2015

Studenten maken naaktkalender om geld in te zamelen

Volledig in je blootje gaan staan en dat aan iedereen in het land laten zien. Enkele studenten uit Nederland [...]

05/06/2015