Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

In Kortrijk parkeren studenten voortaan digitaal

Gebruik je linkID al, de gratis app die als een digitale sleutelbos je mobiele identiteit beheert? Je [...]

12/09/2014

Student pimpt belgeluid van Belgische treinen

"Ik heb op vraag van de studentenflik in Diepenbeek - waar ik logistiek management heb gestudeerd [...]

10/09/2014

Studio Brussel verwacht opnieuw veel moois tijdens ‘De Warmste Week’

Terwijl we genieten van de Indian ‘Summer’, denken ze bij Studio Brussel al aan hartje winter. [...]

10/09/2014