Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kwart studenten geneeskunde wil huisarts worden

In de opleiding geneeskunde kiezen studenten in het achtste en negende jaar vaker voor huisarts dan [...]

05/09/2014

Op kot voor 75 euro per maand

Studenten (lees: hun ouders) betalen maandelijks honderden euro’s om op kot te kunnen zitten, [...]

04/09/2014

2000 euro om slaagkansen te verhogen

Exact 6.101 mensen namen dit jaar deel aan het toelatingsexamen voor de opleidingen tandarts en geneeskunde [...]

03/09/2014