Image
12/07/2011

De ‘Tomorrowland Shopping Experience’

De organisatoren van Tomorrowland gaan samenwerken met het merk Le Coq Sportif om zo de bezoekers van het festival te kunnen laten genieten van verschillende merchandise stores op het terrein, vol coole kledingstukken in topkwaliteit. De ‘Tomorrowland Shopping Experience’, klinkt het.

 

De stukken die in die stores hangen, zijn geïnspireerd op Tomorrowland graphics en op grafische elementen uit de dance-cultuur. Megahip dus. Was jij niet altijd zo’n coole kikker? Baan dan je weg naar de ‘Confashion’-stand, waar je jouw modeblunders kunt opbiechten en handige tips krijgt om in de toekomst zulke foute looks te vermijden. Wie weet levert jouw verhaal je wel een leuke prijs op! Welke prijs dat is, zullen we hier nog niet verklappen. Daarvoor moet je naar Tomorrowland, van 22 tot 24 juli op het recreatiedomein De Schorre in Boom. Bekijk hier de line-up.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO ging een elektrische deelstep uitproberen in Brussel

Drie jaar nadat ze als Europese pionier het concept hadden gelanceerd in Stockholm, is het Zweedse micro-mobilitybedrijf [...]

27/12/2021

Salon des Jeunes: jonge kunstenaars in Gents MSK

In de 19de eeuw stelden kunstenaars hun nieuwe creaties tentoon op de driejaarlijkse Gentse 'Salons', [...]

26/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84