Image
29/07/2011

Zara en H&M krijgen concurrentie van Forever 21

Forever 21, een hippe Amerikaanse modeketen die naast de Verenigde Staten ook Canada, Japan en Korea veroverde, maakt de grote oversteek en plant twee filialen in zowat de hipste winkelstraten van ons land. Het filiaal op de Antwerpse Meir opent de deuren in augustus, de vestiging in de Brusselse Nieuwstraat kan je morgen al ontdekken.

 

Geen grote marketingcampagnes, maar reclame via de nieuwe media zoals Facebook, een blog en YouTube, dàt is de strategie en die blijkt dus te werken. Daarnaast draait het allemaal om ‘fast fashion’, waarbij collecties razendsnel kunnen vervangen worden als de verkoopscijfers zwak zijn. H&M en Zara krijgen met de komst van Forever 21 een megaconcurrent, en dat mag je trouwens letterlijk nemen, want de winkels zijn heuse megastores met enkele duizenden vierkante meters shopplezier. Dat belooft.

(SVR)
 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Maak je eigen mondmasker, of koop er eentje van Billie Eillish

Afgelopen vrijdag kwamen we na de Nationale Veiligheidsraad te weten dat we vanaf 4 mei verplicht een [...]

27/04/2020

#ikluisterbelgisch live brengt concerten tot in je kot

Het feit dat concerten nu niet kunnen doorgaan brengt voor velen een leegte met zich mee. Zowel artiesten [...]

23/04/2020

Een lichtpuntje voor alle jobstudenten: werkuren worden geneutraliseerd

Feest voor de studenten die een extra centje willen bijverdienen! In het tweede kwartaal van dit jaar [...]

22/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84