Image
29/07/2011

Zara en H&M krijgen concurrentie van Forever 21

Forever 21, een hippe Amerikaanse modeketen die naast de Verenigde Staten ook Canada, Japan en Korea veroverde, maakt de grote oversteek en plant twee filialen in zowat de hipste winkelstraten van ons land. Het filiaal op de Antwerpse Meir opent de deuren in augustus, de vestiging in de Brusselse Nieuwstraat kan je morgen al ontdekken.

 

Geen grote marketingcampagnes, maar reclame via de nieuwe media zoals Facebook, een blog en YouTube, dàt is de strategie en die blijkt dus te werken. Daarnaast draait het allemaal om ‘fast fashion’, waarbij collecties razendsnel kunnen vervangen worden als de verkoopscijfers zwak zijn. H&M en Zara krijgen met de komst van Forever 21 een megaconcurrent, en dat mag je trouwens letterlijk nemen, want de winkels zijn heuse megastores met enkele duizenden vierkante meters shopplezier. Dat belooft.

(SVR)
 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​Koop een paar vette #SpecialThanks sokken en steun Special Olympics Belgium

Misschien heb je de #SpecialThanks sokken al zien verschijnen op de Instagramprofielen van BV’s [...]

19/05/2020

Online examens, hoe gaat dat in zijn werk?

Examens maken van thuis uit, het blijft een vreemd gegeven. We kunnen er hoe dan ook niet omheen. Hoewel [...]

19/05/2020

Studenten voelen zich onbegrepen #GeefOnsEenStem

 De Nationale Veiligheidsraad heeft het in hun persconferenties steeds over de lagere en middelbare [...]

18/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84