Image
27/09/2011

What to buy & why?

 

Donkere chocoladedrank
 
Het lijkt wel of Cécémel er altijd is geweest, en dat klopt ergens ook wel, want de chocoladedrank bestaat al meer dan zestig jaar. Toch is het nu pas dat de producent op de proppen komt met Cécémel Dark, de eerste chocomelk met donkere chocolade.
 
 
Belgen houden het meest van gele snoepjes
 
M&M's heeft via de Vote&Win-campagne vier maanden lang gepeild naar de kleurpopulariteit van z'n snoepjes. In ons land is de gele M&M met 31% van de stemmen overtuigend als winnaar uit de bus gekomen. In nog tien andere Europese landen staat de gele variant op één, terwijl bijvoorbeeld de Zuid-Amerikanen een duidelijke voorkeur hebben voor rode snoepjes.
 
Info: www.m-ms.be
 
Mexicaans alternatief voor ketchup
 
Een streep ketchup op een lapje vlees is altijd lekker, maar voor wie net dat ietsje meer wil, is er nu de Santa Maria Salsa Medium, met naast tomaten ook uien, koriander, limoensap en pittige jalapeños. Lekker bij Tex-Mex-gerechten en ook geschikt als basis voor pizza.
 
Info: www.santamaria.be
 
Nieuwe premix-cocktail
 
Zowat alle merken van sterkedrank hebben zich op de markt van de premix-cocktails gestort. Zo lanceerde Bacardi in de collectie 'Classic Cocktails' de Strawberry Daiquiri, waar je enkel nog ijs en twee schijfjes limoen aan moet toevoegen om 'm perfect drinkklaar te maken. Het alcoholgehalte is 14,9%.

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse bibliotheek Rozier gaat voor meer groen

De bibliotheek van de faculteit Letteren en Wijsbegeerte gaat er in de toekomst groener uitzien. Studenten [...]

03/03/2024

Franse studenten leren hun campus kennen via een escapegame

Stel je voor: zodra je aankomt op je nieuwe unief, krijg je in plaats van een plattegrond van de campus [...]

29/02/2024

Februari heeft dit jaar een extra dag: Guido legt uit

Elke vier jaar heeft de maand februari één extra dag, en ook in 2024 is dat het geval. Wat is een schrikkeljaar [...]

29/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84