Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zoo vernoemt kakkerlakken naar je ex en voert ze aan dieren

Ook een ex gehad die je nu voor de wilde beesten wilt gooien? Dan kan je dat laten gebeuren in de zoo [...]

14/02/2023

Jongerenbib Permeke geopend in Antwerpen

Begin september werd in Antwerpen de Jongerenbib Permeke geopend. Jongeren van 16 tot 26 jaar krijgen [...]

14/02/2023

Studente verpleegkunde publiceert bachelorproef in wetenschappelijk tijdschrift

Het gebeurt niet alle dagen dat een bachelorproef wordt opgenomen in een gerenommeerd wetenschappelijk [...]

09/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84