Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student wil via enquête peilen naar kwaliteit van studentenjobs

De VUB-student Zakaria Ouaday voert - in het kader van zijn Masterproef – een grootschalig onderzoek [...]

09/03/2021

Bizar: Tiktokker vat dieven dankzij Google Maps

Een Tiktokker genaamd ‘Content Dropped’ heeft dieven op heterdaad kunnen betrappen via Google [...]

09/03/2021

Verzamelprentje van Kobe Bryant levert anderhalf miljoen euro op

Een zeldzaam kaartje van de voormalige NBA-ster Kobe Bryant heeft omgerekend ongeveer 1,5 miljoen euro [...]

08/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84