Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​Brussel annuleert kerstmarkt en Winterpret

Brussel annuleert de kerstmarkt. Wel zal er feestverlichting op de Grote Markt zijn, alsook de traditionele [...]

04/11/2020

Jeugdbewegingen en pretparken moeten aan coronaregels geloven

Er zijn opnieuw verstrengde maatregelen aangekondigd in de strijd tegen het coronavirus. Pretparken moeten [...]

23/10/2020

Ook VUB schakelt over op code rood

De Vrije Universiteit Brussel (VUB) schakelt vanaf maandag 26 oktober de coronamaatregelen over op code [...]

21/10/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84