Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brusselse studenten mogen dineren in de bovenste bol van het Atomium

Slecht nieuws en goed nieuws voor de Brusselse studenten. Slecht nieuws: met pijn in het hart deelt de [...]

08/09/2020

Academiejaar start zonder Student Kick-Off

We beginnen het academiejaar met slecht nieuws. Het aftrappen van het studentenleven gebeurt zonder de [...]

02/09/2020

Het einde van een tijdperk: Internet Explorer wordt opgedoekt

Na 25 jaar trekt Microsoft de stekker uit Internet Explorer. De browser was ooit de standaardbrowser [...]

23/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84