Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examen in Flanders Expo: "Ik was blij dat ik mijn oordoppen bij had"

Laure (21) studeert pedagogische wetenschappen aan de Universiteit van Gent en legde al een examen statistiek [...]

04/06/2020

​Studenten drinken minder, sporten meer en maken zich meer zorgen door corona

Studenten voelen zich niet begrepen in deze coronapandemie, dat bleek al uit de petitie van Geef ons [...]

03/06/2020

Marc Van Ranst deelt examentips op Twitter

  Meneer Van Ranst, de viroloog die het tijdens deze coronacrisis geschopt heeft tot heuse BV, [...]

02/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84