Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten en verkiezingen: wie stemt voor wie?

Zondag trekken we naar de stembus. Weten studenten al voor wie ze zullen stemmen, en zijn hun kiesintenties [...]

07/06/2024

Mensen van kleur worden nog steeds geweigerd aan deur van discotheken

In het nieuwste seizoen van ‘Ze Zeggen Dat’ stuit Dina Tersago op een zorgwekkende realiteit: [...]

05/06/2024

Vanaf 16 jaar verplicht naar de Europese verkiezingen

Ook 16- en 17-jarigen zullen op 9 juni moeten stemmen voor de Europese verkiezingen. Dat heeft het Grondwettelijk [...]

04/06/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84