Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kiesfestival voor first-time voters

In juni moeten we allemaal gaan stemmen, en voor velen is dat de allereerste keer. Om die first-time [...]

28/03/2024

Honderd jaar surrealisme wordt gevierd met twee expo’s in Brussel

Het surrealisme bestaat honderd jaar en dat moet gevierd worden. De stad Brussel doet dat alvast met [...]

27/03/2024

Studenten UCLL ervaren effect van rijden onder invloed met VR

In Diepenbeek hebben studenten van de hogeschool UCLL kunnen ervaren wat het effect van rijden onder [...]

26/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84