Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zoo vernoemt kakkerlakken naar je ex en voert ze aan dieren

Ook een ex gehad die je nu voor de wilde beesten wilt gooien? Dan kan je dat laten gebeuren in de zoo [...]

14/02/2023

Jongerenbib Permeke geopend in Antwerpen

Begin september werd in Antwerpen de Jongerenbib Permeke geopend. Jongeren van 16 tot 26 jaar krijgen [...]

14/02/2023

Studente verpleegkunde publiceert bachelorproef in wetenschappelijk tijdschrift

Het gebeurt niet alle dagen dat een bachelorproef wordt opgenomen in een gerenommeerd wetenschappelijk [...]

09/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84