Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Top-vijf evenementen voor studenten de komende weken

De start van het nieuwe academiejaar betekent ook een maand vol kick-offs en evenementen, gericht op [...]

08/09/2024

VierNulVier trapt nieuw cultuurseizoen af in Gents Zuidpark

Op vrijdag 13 september gaat het nieuwe seizoen van Kunstcentrum VierNulVier in Gent van start. De openingsvoorstelling [...]

07/09/2024

De ene kotmadam is nog niet van het scherm, en de volgende staat al klaar!

De VTM-sitcom De Kotmadam houdt er na 25 seizoenen mee op, en de opvolging komt uit onverwachte hoek. [...]

03/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84