Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Windjes in een fles? Hét ideale kerstcadeautje voor al jouw frenemies

Ahhhh, de feestdagen. Het ideale moment om je familie te tonen hoeveel je van hen houdt, door je bankrekening [...]

11/12/2018

Tony’s Chocolonely opent binnenkort z’n eigen pretpark!

Als je nog nooit gehoord hebt van Tony’s Chocolonely, dan ben je duidelijk niet van deze wereld. [...]

07/12/2018

WOW: dit stadje leeft nog twee maanden in nachtmodus

Koude kille wintermaanden zijn op komst. Je kent het wel, die periode waarin er al zo weinig daglicht [...]

04/12/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84