Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kerel stuurt vriendin 6 regels voor cinemadate... en gaat viraal

Dilemma. Je hebt de dagen afgeteld tot jouw favoriete film ein-de-lijk in de cinemazalen speelt en wil [...]

18/04/2018

Gin van Aldi wint opnieuw prestigieuze award

De Oliver Cromwell London Dry Gin, die bij winkelketen Aldi amper een dikke elf euro kost, heeft tijdens [...]

17/04/2018

De 7 leukste Tweets over De Mol, aflevering 4

Binnen een paar weken wint de winnaar van #demol de gigantische prijzenpot van 35 euro en een paar [...]

16/04/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84