Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ryanair pakt uit met vliegtickets voor 5 euro

Van plan enkele dagen de natte herfst of koude winter te ontvluchten? Sla je agenda open en boek vandaag [...]

21/11/2016

Niet te missen: dinsdagavond Kotroute in Gent

De Kotroute trekt dinsdag weer door Gent, nadat het vorige week al Brussel aandeed. Meer dan 20 student-kunstenaars [...]

21/11/2016

Metershoge schuimlaag bedekt straat

Een schuimlaag van wel twee meter hoog bedekte urenlang een straat in het Californische St. José. [...]

21/11/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84