Image
27/05/2012

iPad

 


In maart lanceerde Apple de iPad 3. Al horen ze die term in Cupertino liever niet. Vanaf nu praat Apple enkel over de 'nieuwe iPad', want net zoals bij de MacBooks willen ze de tabletreeks geen serienummer meer meegeven. Behoorlijk verwarrend, en als de looks van het toestel op het eerste gezicht ook niet verschillen van de vorige, kan je jezelf gerust afvragen waarom je in godsnaam die 'nieuwe iPad' in huis zou halen. We moeten eerlijk toegeven dat de upgrade ook aan de binnenkant niet meteen wereldschokkend lijkt. De gelukkige eigenaars van een iPad 2 hoeven dus niet te vrezen dat ze met een middeleeuws product zitten opgescheept. Een van de grootste verschillen is het display, dat nu net als de iPhone superscherp staat, met tot vier keer meer pixels dan de iPad 2. Ultraduidelijke foto's en filmpjes dus en zelfs de letters staan zo scherp dat je bijna je vinger snijdt aan het touchscreen. Verder bezit de nieuwe iPad vooral een uitgebreid werkgeheugen om de steeds zwaarder wordende apps vlot te kunnen draaien. Het toestel heeft ook oog voor de toekomst, want het is helemaal klaar voor het 4G-netwerk, dat je overal van supersnel mobiel internet moet voorzien. Jammer genoeg is het nog niet bekend wanneer de Belgische operatoren dat netwerk ook beschikbaar zullen maken in ons land.
 
Richtprijs: vanaf 479 euro
meer info: www.apple.be
 

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe gezichten in seizoen 3 van '2DEZIT'

De opnames van het derde seizoen van 2DEZIT, de fictiereeks over het turbulente studentenleven, zijn [...]

01/08/2024

Oef: de Kotmadam sluit (eindelijk) de deuren van haar studentenhuis

De Kotmadam, de sitcom die na 25 seizoenen zo goed als niets meer te maken had met het echte studentenleven, [...]

26/07/2024

Eén ticket voor alle vormen van openbaar vervoer

Eén ticket voor zowel bus, trein, tram, en metro. Dat is waarvoor de Vlaamse meerderheids- en oppositiepartijen [...]

22/07/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84