Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Textielontwerpster Nathalie Van der Massen wint de Henry van de Velde Young Talent Gold Award

In Brussel is Nathalie Van der Massen bekroond met de prestigieuze Henry van de Velde Young Talent Gold [...]

17/02/2024

Nieuw tweedehandsplatform voor studiemateriaal

De helft van de studenten koopt zijn studiemateriaal tweedehands aan. Dat blijkt uit een enquête van [...]

15/02/2024

Antwerpse kunststudenten exposeren in Japan

Studenten Vrije Kunst van Sint Lucas Antwerpen, de kunstencampus van de Karel de Grote Hogeschool, mochten [...]

13/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84