Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

MNM Blokhut: presentatoren moeten écht studeren

MNM lanceert iets nieuws tijdens de blok in juni: De MNM Blokhut. Na tien edities van Marathonradio trekt [...]

10/06/2022

Nu is het definitief: musical 40-45 stopt op 3 juli

Wie nog steeds niet naar de spektakelmusical 40-45 is gaan kijken in het Studio 100 Pop-Up Theater in [...]

04/06/2022

Jouw rug is wellicht al een dertiger!

Ergodôme en het departement Ergotherapie van Howest hebben een studie uitgevoerd waaruit blijkt dat onze [...]

03/06/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84