Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Apple maakt ontgrendelen met mondmasker makkelijker

Wie al een mondmasker droeg en een smartphone met gezichtsherkenning heeft, kent de struggle. Je telefoon [...]

28/05/2020

Deze brainfoods sleuren je de blok door

Het is weer de tijd van het jaar, de zon begint te schijnen en studenten moeten zich afzonderen om te [...]

27/05/2020

Dat is durven: jonge ondernemers nemen Kortrijks studentencafé over in volle coronacrisis

 Lars Alleweireldt (22) en Sebe Debacker (24) hebben lef, dat is duidelijk. Ze zijn de nieuwe  [...]

26/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84