Image
11/09/2012

Studenten verkiezen nog altijd bier

 


Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker en J&B – heeft enkele maanden geleden samen met onderzoeksbureau CheckMarket de drinkgewoontes van studenten bestudeerd. Wat bleek? Zowel op een cantus (3 op 4 respondenten) als op een TD (bijna 3 op 5), studentenopeningsfeest (2 op 5), kotfeest (bijna 2 op 5) en festival of concert (1 op 2) vliegen vooral pinten over de toonbank. Een cantus komt trouwens het duurste uit. Driekwart spendeert er 10 tot 20 euro aan drank. Een kotfeestje is de voordeligste activiteit uit het rijtje, daarbij geeft tachtig procent minder dan 10 euro uit.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

BDSM bij Kajira? "Wij zijn geen datingclub"

GUIDO is er voor de studenten en dus zetten wij telkens weer de student in de kijker, en daar horen ook [...]

28/11/2020

De Mol saboteert De Slimste Mens én trekt naar Duitsland

Gilles De Coster (40) zat gisteren niet toevallig als vraagsteller in 'De slimste mens'. In de [...]

27/11/2020

​Campusactiviteiten starten volgende week weer op in Antwerpen

Aansluitend op de communicatie van minister Weyts dat het Vlaamse hoger onderwijs vanaf 30 november 2020 [...]

25/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84