Image
11/09/2012

Studenten verkiezen nog altijd bier

 


Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker en J&B – heeft enkele maanden geleden samen met onderzoeksbureau CheckMarket de drinkgewoontes van studenten bestudeerd. Wat bleek? Zowel op een cantus (3 op 4 respondenten) als op een TD (bijna 3 op 5), studentenopeningsfeest (2 op 5), kotfeest (bijna 2 op 5) en festival of concert (1 op 2) vliegen vooral pinten over de toonbank. Een cantus komt trouwens het duurste uit. Driekwart spendeert er 10 tot 20 euro aan drank. Een kotfeestje is de voordeligste activiteit uit het rijtje, daarbij geeft tachtig procent minder dan 10 euro uit.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

PXL-studenten pakken opnieuw uit met naaktkalender

Vrouwelijke én mannelijke studenten van het roeiteam van Limburgse Hogeschool PXL hebben opnieuw [...]

07/01/2020

Wat je best niet doet de nacht voor een examen

Wie maakt zich tijdens de blok nooit schuldig aan een nachtje doorstuderen of overdreven veel cafeïne [...]

05/01/2020

De 7 ultieme studietips voor een geslaagde blok

Amerikaans psychologieprofessor Marty Lobdell bestudeerde jarenlang hoe je het efficiëntst studeert, [...]

04/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84