Image
04/05/2013

Steak Number Eight: The Hutch


Zijn we verwend als het op straffe donkerte aankomt in België? Dankzij het compromisloze Amenra of Oathbreaker? Misschien. We kunnen ons bij de derde van Steak Number Eight doorheen de plaat jammer genoeg niet ontdoen van de indruk dat het braver is geworden, minder woest, meer doorsnee, een meer duidelijk en vaak te lang middenstuk of refrein, gewild hippere riffs, tinten van grijze ijlte die vaak meliger is dan dreigend, minder pakkend, minder intens? Of is het gewoon anders, evolueren Brent en band naar toegankelijk? Dat kan ook zijn verdiensten hebben. Maar als we eerlijk zijn, moeten we toegeven dat we maar bij vlagen met de tanden op elkaar zitten en de koptelefoon harder op onze oren drukken. ‘Pilgrimage of a Black Heart’ lukt even. The Hutch zou gaan over het gevoel dat je vast zit. Hopelijk komt het nog opnieuw los.

(LAD)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO ging een elektrische deelstep uitproberen in Brussel

Drie jaar nadat ze als Europese pionier het concept hadden gelanceerd in Stockholm, is het Zweedse micro-mobilitybedrijf [...]

27/12/2021

Salon des Jeunes: jonge kunstenaars in Gents MSK

In de 19de eeuw stelden kunstenaars hun nieuwe creaties tentoon op de driejaarlijkse Gentse 'Salons', [...]

26/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84