Image
15/05/2013

Love at the movies


Het nieuwe concept Love at the Movies bij Kinepolis staat helemaal in teken van Magnum five Kisses: vijf nieuwe limited edition-ijsjes, gebaseerd op Franse patisserie. Guido tekende present op de eerste editie en was helemaal gewonnen voor het concept, én de ijsjes!

Love at the Movies is als een Ladies @ the Movies, maar met verliefde koppeltjes in plaats van een zaal kwetterende vrouwen. Voor de singles onder ons: ook de liefde tussen moeder en dochter of tussen vrienden past perfect binnen het plaatje.

Een uur voor aanvang van een avant-première van een topfilm kan je al naar de Kinepolis voor een glaasje bubbels en een gezichts- of voetmassage. Het is natuurlijk de bedoeling dat koppeltjes elkaar masseren, want dat hoort toch bij een date night. Niet? Als bubbels en massages jouw dag niet maken, dan de gratis Magnum five kisses of een weekendje Parijs misschien wel?

Bij aanvang van de film krijgen 5 koppels de kans om een weekendje naar de hoofdstad van de liefde te winnen. Hoe wordt de winnaar bepaald? Door een kuswedstrijd natuurlijk! Ooh la la! Ga dus alvast maar wat oefenen met het lief, want je weet nooit op voorhand wie er kans maakt. Wij hebben jammer genoeg niet gewonnen, maar werden wel getroost met een Magnum goodiebag achteraf, en dat alles voor de prijs van een normaal filmticket!

De volgende Love at the movies gaat door:
op 14 juni in Kinepolis Antwerpen
op 14 augustus in Kinepolis Luik
op 14 september in Kinepolis Brussel



Tickets via Kinepolis.be

(LM)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

Belgische jongeren koken pas gezond als het eenvoudig is

Uit een onderzoek van Hello Fresh blijkt dat afvallen voor meer dan 40% van de jongeren een reden is [...]

23/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84