Image
10/07/2013

Samsung Galaxy S4


Na de Olympische Spelen van vorig jaar kwam de Galaxy S3 van Samsung dankzij een geslaagde reclamecampagne met een gouden medaille naar huis. Samsung toonde zich sterk tegen de mentale overmacht van Apples iPhone. Met de S4, die ondertussen al in de winkelrekken ligt, willen ze dat nog eens overdoen. Maar wat is er veranderd ten opzichte van de vorige versie? De eerste verschillen zijn uiterlijk zichtbaar: de S4 heeft een nog groter scherm dan de S3 en is vooral dunner, waardoor hij bijna gevaarlijk breekbaar lijkt. De hoeken van het toestel zijn iets minder afgerond, waardoor de S4 er toch wat volwassener uitziet. Maar al bij al ziet de S4 er behoorlijk vertrouwd uit voor wie de S3 gewend is. Dat kan ook gezegd worden van wat je op scherm ziet, want de S4 draait op dezelfde Androidversie als de S3. De grote verschillen zitten in de snufjes die de nieuwe smartphone aan boord heeft, zoals de Air Sensor, waarmee je de telefoon kan besturen zonder 'm aan te raken. Zo scrolt je e-mail automatisch door als je met je ogen beneden de pagina bent, of kan je pagina's omslaan door met je hand over de telefoon te zwaaien. Dankzij de infraroodpoort kan je de S4 ook inzetten als afstandsbediening voor je home-entertainmentsysteem. Allemaal kleine innovaties die er samen voor zorgen dat de S4 zonder twijfel een toptelefoon is, maar al bij al minder verrassend uit de hoek komt dan verwacht.

Richtprijs: 700 euro

meer info: www.samsung.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

Belgische jongeren koken pas gezond als het eenvoudig is

Uit een onderzoek van Hello Fresh blijkt dat afvallen voor meer dan 40% van de jongeren een reden is [...]

23/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84