Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gwyneth Paltrow beweert trendsetter te zijn van mondmaskers

De Amerikaanse actrice Gwyneth Paltrow ontvangt veel kritiek nadat ze beweerde een trend te hebben gestart [...]

23/02/2021

Facebook lanceert nieuw studentenplatform

Back to basics bij Mark Zuckerberg: Facebook Campus is een platform volledig gewijd aan studenten. Dat [...]

22/02/2021

Vrouw weigert om snor of unibrow te scheren voor haar dates

De Deense Eldina Jaganjac uit Kopenhagen weigert voortaan gezichtsbeharing te verwijderen. Haar reden: [...]

22/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84