Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tiktokker gebruikt Excel op de perfecte match te vinden

Wie zegt er dat je ervaring en instinct nodig hebt bij het daten? Tiktok-gebruiker Jenny uit San Francisco [...]

28/02/2021

Pizza blijkt gezonder ontbijt te zijn dan ontbijtgranen

Voor de mensen die al eens graag restjes pizza naar binnen spelen na een zatte avond is er goed nieuws. [...]

28/02/2021

Verdwaalde kat komt na vier jaar weer opdagen

In de Schotse stad Dunfermile heeft een kat na vier jaar plots de weg naar huis teruggevonden. Het [...]

27/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84