Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Smashing Machine'

In 2002 maakte HBO een documentaire over de ietwat vergeten Amerikaanse worstelkampioen Mark Kerr. Die [...]

Nieuw in de cinema: 'Bugonia'

Wat Emma Stone allemaal overheeft voor haar favoriete regisseur! Aan het begin van de uitstekende nieuwe [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentondernemer: Tibo Ceulers, Gentse student-ondernemer van 2020

Op het moment van dit interview is Tibo volop bezig met het schrijven van zijn masterproef en heeft hij [...]

19/07/2021

Koken op kot met Lynn van de Vorst

De Amsterdamse foodblogster Lynn van de Vorst lanceert haar nieuwe e-kookboek Met Lynn de Keuken in. [...]

17/07/2021

Getest: Kondaa, Walibi's eerste megacoaster

Eindelijk staat er een megacoaster in België, en Walibi heeft de primeur. GUIDO mocht het ding uitproberen [...]

14/07/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84