Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

De ultieme chill: dit zou je studentenleven pas écht een upgrade geven

Het studentenleven draait niet alleen om blokken, feestjes en instant noodles. Het draait ook om je eigen [...]

Nieuw in de cinema: 'Two Prosecutors'

In een kille cel in de Sovjet-Unie, die in de jaren dertig kreunt onder de dictatuur van Stalin, krijgt [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Netflix-tip: 'Pretend It’s a City'

Het zijn niet de wolkenkrabbers, de bezienswaardigheden of de overweldigende afmetingen die de stad New [...]

22/06/2023

GUIDO test het nieuwe belevingsmuseum 'World of Mind'

Brussel heeft er een nieuw museum bij. WOM, alias World of Mind, zet je brein op het verkeerde spoor [...]

21/06/2023

2 headlines die helaas de krant niet hebben gehaald

Gehoorzaam VRT-gezicht Siska Schoeters geeft boeiendste interview uit carrière: "Geen commentaar" [...]

20/06/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84