Image
18/04/2008

A. De prijzen

Een hele dag lang konden honderden zesde- en zevendejaars hun oefenfirma aan het grote publiek voorstellen, hen fictief producten aansmeren en stemmen voor de most dynamic company, most creative stand en most original flyer en dat via een enquête van stand nummer 84: GUIDO.


De drijvende krachten achter Zenergie, fictieve verkoper van verzorgings-, welnessproducten en parfums gingen uiteindelijk met de hoofdprijs lopen. Zij namen tien computerschermen van Fujitsu Siemens mee naar hun school in Vlaams-Brabant om een moderne, digitale en ergonomische klas te vormen. De heren en dames van Milk 4 you kunnen vanaf nu vanuit twee zitzakken de lessen volgen en kregen eveneens de Epson-projector mee voor de uitwerking van hun stand. Ook Choco-Tastic viel in de prijzen, dankzij hun flyer wonnen zij een fatboy en softwarepakketten van MS Office en Adobe Suite. Stemmen doe je natuurlijk niet voor niets. Niels Seghers benaderde het dichtst het antwoord op de schiftingsvraag, hij werkt vanaf nu op een spiksplinternieuwe laptop van Fujitsu Siemens.

Hieronder zie je de Power Point-presentatie die op de beurs honderden studenten naar de GUIDO-stand lokte. Om 16 uur werden alle stemmen geteld en even later ook alle prijzen verdeeld.



Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Follemente'

Al eens geprobeerd je brein stil te leggen tijdens een first date? Dat lukt nooit, want van pure zenuwen [...]

Nieuw in de cinema: 'Roofman'

Een kwarteeuw geleden overviel een Amerikaanse kerel tientallen fastfoodrestaurants door langs het dak [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De studententijd van Joris Hessels

Met zijn vaste kompaan Dominique Van Malder ontroerde hij met Radio Gaga. In Geub speelde hij Pannenkoek, [...]

03/03/2020

Antwerpse cocktailbar 'Dogma' is beste van Europa

Voor de allerbeste cocktails moet je niet ver. Het online reisplatform ‘Big 7 Travel’ koos [...]

02/03/2020

Podcasts voor pendelaars

De Belg pendelt dagelijks gemiddeld 22 minuten naar het werk. Voor sommigen is pendelen een noodzakelijk [...]

28/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84