Image
23/03/2010

Arc De Triomphe – beste affiche

Arc De Triomphe, een oefenfirma van KTA2 uit Diest, kaapte de prijs voor beste affiche weg. Wij spraken met Edwin Evers, een van de werknemers van het virtuele kantoor.


GUIDO: Wat verkopen jullie precies?
Edwin: Onze oefenfirma Arc De Triomphe verkoopt allerlei modeaccessoires, zoals bijvoorbeeld armbanden en kettingen.
GUIDO: Hoe verliep de taakverdeling?
Edwin: In de klas heeft onze leerkracht in samenspraak met ons een lijst opgesteld met daarin wie welke functie kreeg. Onze firma heeft een aankoop- en verkoopafdeling, logistieke afdeling, personeelsdienst en receptie.
GUIDO: Vind je de oefenfirma’s een goed initiatief?
Edwin: Vast en zeker. Het biedt heel wat meerwaarden. Zo wordt er aandacht besteed aan de sociale vaardigheden, maar we leren ook bestelbonnen opstellen en moeten gebruik maken van de meest recente technologie. Het bereidt ons goed voor op de beroepspraktijk.
GUIDO: Had je verwacht dat je de prijs voor beste affiche zou winnen?
Edwin: We zijn ook op de derde plaats geëindigd voor klantvriendelijkheid en dat hadden we helemaal niet verwacht. Voor de affiche daarentegen hadden we wel gehoopt om in de prijzen te vallen. We hebben er veel werk ingestoken en voldeden aan alle eisen, dus zijn we heel erg blij met deze prijs!

(CB)


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Follemente'

Al eens geprobeerd je brein stil te leggen tijdens een first date? Dat lukt nooit, want van pure zenuwen [...]

Nieuw in de cinema: 'Roofman'

Een kwarteeuw geleden overviel een Amerikaanse kerel tientallen fastfoodrestaurants door langs het dak [...]

Waarom het geen goed idee is lege flesjes telkens op te vullen

Genoeg water drinken is van vitaal belang, maar ben jij zo iemand die telkens hetzelfde flesje met kraantjeswater [...]

11/08/2016

Vijf highlights langs de Pacific Coast Highway in Californië

Als je van Los Angeles naar San Francisco wil rijden, of omgekeerd, dan gaat dat het snelst via Highway [...]

07/08/2016

Single zijn is duur

Een rondvraag bij 2000 Britten tussen 18 en 30 jaar heeft aangetoond dat singles jaarlijks meer uitgeven [...]

05/08/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84