Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Februari heeft dit jaar een extra dag: Guido legt uit

Elke vier jaar heeft de maand februari één extra dag, en ook in 2024 is dat het geval. Wat is een schrikkeljaar [...]

29/02/2024

Vormingsmoment rijbewijs opnieuw verplicht vanaf 1 maart

Opgelet voor wie zijn rijbewijs wilt halen, want vanaf 1 maart veranderen er enkele zaken. Zo moeten [...]

28/02/2024

VUB-vrijwilligers zorgen voor extra groen in Etterbeek

In Etterbeek hebben studenten en personeel van de Vrije Universiteit Brussel 485 bomen en planten gepland [...]

27/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84