Image
21/08/2017

Meisje vindt dode vis in auto en het internet wordt gek


Iedereen heeft het waarschijnlijk ooit weleens meegemaakt: je opent de deur van je auto en merkt een bijzonder vreemde geur op. Hierna start je een zoektocht naar wat je (vaak dronken) vrienden de avond ervoor op je achterbank hebben achtergelaten. Zijn het enkele verpakkingen van McDonalds met nog etensresten in of hebben je vrienden een ongelukje gehad? Shit happens, zo ook voor dit Amerikaans meisje.

Ook zij merkte een bizarre geur op wanneer ze haar autodeur opende. Gezien ze na wild nachtje stappen haar kredietkaart verloor, keerde ze haar auto ondersteboven in de hoop deze terug te vinden. Haar kaart vond ze niet, wél een dode vis. Verklaart meteen waar de stank vandaan kwam... De eerste reactie van het meisje? Er een facebookpost aan wijden. Ze doopte de dode vis Grant en de post ging quasi onmiddellijk viraal met maar liefst 100.000 shares.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

VUB-studenten organiseren voor het eerst online cantussen

Het feestende studentenleven ligt even plat. Daarom riepen vier studenten van de Vrije Universiteit in [...]

02/04/2020

Jupiler trakteert jarigen op 10 pinten na lockdown

Een verjaardagsfeest vieren doe je het liefst samen met je familie en vrienden maar dit is nu even moeilijk. [...]

02/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84