Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

EatWith: "Als AirBnb, maar dan voor maaltijden"

“Als AirBnb, maar dan voor eten”, zo omschrijven kenners de app EatWith, die onbekenden [...]

22/10/2019

Je kan nu geld krijgen om Disneyfilms te zien. Veel geld. Veel films.

Review.org is op zoek naar dertig Disney-fans die elke dag een film willen bekijken op Disney+, de nieuwe [...]

18/10/2019

Eerste alcoholvrije cantus gigantisch succes

Gisterenavond viel de regen met bakken uit de lucht tijdens de Beiaardcantus in Gent, en wie nog meer [...]

17/10/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84